ארועים ותערוכות

אדריכל גיא אוסטרן

לאחר שסיים את לימודי התואר הראשון שלו במדעי המחשב, החליט אוסטרן שהעולם יותר יפה ממה שניתן לתאר בביטים וחזר לבית הספר, הפעם כדי לעשות תואר באדריכלות. בשנה האחרונה של התואר הוא הבין שגם בביטים יש חן מסוים ומאז הוא מנסה לשלב בין שני העולמות.
אוסטרן הנו אדריכל בוגר הטכניון, במהלך הקריירה שלו עבד בתור אדריכל במשרד חן אדריכלים בארץ ובסניף הלונדוני של משרד SOM. כמו כן עבד בתור מומחהה פרמטרי בחברות סטארט-אפ בארץ ובחו”ל, בתחום ייצור מעטפות בניין בעזרת רובוטים. גיא מלמד סדנאות וקורסים בנושא תכנון פרמטרי בארץ וברחבי העולם כיום הוא מחלק את זמנו בין עבודה על פרויקטים, הרצאות וכתיבת דוקטורט על הקשר בין אדריכלות, ייצור ומחשוב.

"FABLAB  על הבר" היא סדרת הרצאות בנושא יצרנות דיגיטלית. בואו לשתות בירה ולשמוע מפי מיטב המרצים על עולם חדש, יצירתי ופורץ גבולות.

דוברים:

ארכי-טקית הלן וקסלר

אדריכל גיא אוסטרן

כניסה וכוס בירה – 20 ש"ח

הרשמה ומידע נוסף בלינק

ארכי-טקית הלן וקסלר 

נבחרה לאחרונה לרשימה 30under30 האקסקלוסיבית של מגזין FORBS , עוסקת בממשק הייחודי שבין ארכיטקטורה לטכנולוגיה או “ארכי־טק״, כפי שהיא מכנה זאת. בגיל 27 היא כבר מרצה במחלקה לארכיטקטורה בבצלאל (בה למדה בעצמה), ומלמדת את הקורס “פרדיגמות טכנולוגיות בארכיטקטורה״, שאותו פיתחה. לפני כשנה זכתה וקסלר בציון לשבח מנאס״א בשלב הראשון של התחרות למגורים מודפסים בתלת ממד על מאדים. את כל זאת היא עושה במקביל לעבודתה כמנהלת Jnext, פרויקט ההייטק של הרשות לפיתוח ירושלים התומך בפיתוח האקו-סיסטם היזמי־טכנולוגי בעיר.