ארועים ותערוכות

פסי קומר מייצרת מבנים גאומטריים המתייחסים למבניות עצמה כחומר גלם ארעי אשר עובר תהליכים של פירוק, שבירה, צמיחה, מחיקה, היעלמות והנכחה. תערוכת היחידה הראשונה של קומר בחלל מעמותה בבית הנסן תהווה נקודת שיא של עיסוק רעיוני זה המלווה אותה מראשית דרכה, תוך השילוב האופייני לה בין עבודות פיסול לעבודות וידאו.

התערוכה תכלול בעיקר עבודות חדשות, אשר כל אחת מהן מייצרת מבנה ומשבשת את קיומו. מושגי המבניות (structure) והבניה (building) נבחנים בעבודות אלו דרך שאלות של כוח, מרחב וחומריות. בכל עבודה מתקיים תהליך כלשהו של הפרת איזון: מעבר ממצב של רצון להתרחבות ושליטה למצב של חוסר שליטה, חלל מוצק וברור אשר בסופו של דבר מותיר אחריו רק הד של זכרון, או מקום ערטיאלי ונסתר המצמיח מתוכו גילוי חדש ובלתי צפוי. העבודות מעלות שאלות אודות פירוק המרחב האישי מול זה הציבורי ועל היכולת לשלוט במרחבים האלו, ומבקשות לבדוק איך המקום המעורער וחסר הישע פותח ומאפשר הגעה למקום חדש ובלתי מוכר. 

התערוכה תורכב ממיצב פיסולי תלוי-מקום אשר יותאם במיוחד לחלל הגלריה, ומשלוש עבודות וידאו אשר יתלוו אליו. 

 

עבודותיה של פסי קומר מתמקדות בוידאו ארט ובפיסול, והן מתייחסות לארכיטקטורה, מבניות וחלל בקנה מידה משתנה. גוף יצירתה של קומר בוחן את הצורניות הגאומטרית באופן מנימליסטי, וחוקר את מערכת היחסים בין דו-ממד לתלת-ממד. בעבודותיה, יוצרת קומר מבנים הנראים כריהוט ביתי או מבנים חיצוניים, המתפרקים ומורכבים מחדש על ידי החומר ובאמצעות המדיה.

 

פסי קומר | אוצרת: הגר רבן

 

שעות פתיחה:
ימים ג'-ה': 18:00-13:00 | יום ו': 14:00-10:00