ארועים ותערוכות

השוטרת אז-אולי الشرطية أز- أولاي | תערוכה, פעולה, פרפורמנס

אוצרת: קבוצת סלה-מנקה / נעילה: 10.5.2022 

 

"ירושלים היא גם לב, והיא אובחנה עם הפרעת קשב, אל הלב… משטרת ישר-אל הלב בוחרת לחקור את הנושא ולבחון כוונות ופעולות שאפשר ללמוד יחד כדי לעזור לה להירפא."

(השוטרת אז-אולי, שם משפחה: יהיה יותר טוב)

 

במסגרת המפקדה של ״משטרת ישר-אל הלב״ שתמוקם לראשונה במרכז לאמנות ומחקר מעמותה בבית הנסן, תשתף השוטרת אז-אולי טכניקות ואימונים אותן למדה ופיתחה במסגרת המשמרות שלה ברחובות ירושלים בשנתיים האחרונות בניסיון ליצור אימון אלטרנטיבי, המבוסס על הקשבה, אמונה, פיתוח דמיון, נתינה והומור.

 

המפקדה של השוטרת אז-אולי תכלול מרכז תיעוד וחקירה עצמית של משטרת ישר-אל הלב הפתוח לציבור הרחב, ובתוכו סרטים, צילומים, טקסטים, דו"חות ע"א** (דו"ח= דיון וחשיבה, ע"א= על אהבה) וחומרים נוספים. חלל התצוגה מורכב מארבעה חדרים (בהתאמה לחדרי הלב). כל חדר יכלול בתוכו חומרים שונים: חדרי אימון (באמונה), כיתת לימוד, חמ״ל (חדר מלא לבבות פועמים וכוונות) וחדר חקירות (שרואה ללב).

 

במסגרת התערוכה יוכלו המבקרות והמבקרים לתרגל הקשבה, חלוקת לבבות, צחוקים, גילוי לב, דמיון, תנועות מפרקות מתח, ללמוד על אפשרות להשפעה במרחב ועוד. בנוסף, יתקיימו סדנאות לקהל הרחב וימים פתוחים עם השוטרת אז-אולי.

 

כמו כן, תעלה הבכורה של "מסע בלב י-ם", מופע ליצנות בו השוטרת אז-אולי משתפת את חוויותיה ממעל 120 משמרות בעיר ירושלים. השוטרת אז-אולי, שם משפחה: יהיה יותר טוב, שוטרת-ליצנית, במשטרת ישר-אל הלב. משטרת ישר-אל הלב הוקמה ב-1 באוגוסט 2020 ופועלת במרחב ירושלים מאז ועד עצם היום הזה. הפעילות מתמקדת באזורים של התקהלויות, הפגנות ומרחבים בהם יש הרבה לבבות פועמים. הפעילות החלה במרכז העיר בבלפור, לאחר מכן עברה לאזור של הציבור החרדי בצומת בר אילן ואז תפקידה הוביל אותה למזרח העיר. המטרות שלה הן לחבר ולהתחבר אל הלבבות הפועמים, לשמח ולהתאמן בהקשבה אל הלב תוך כדי הפעולות של החיים ולהסכים לאהוב בתוך מרחבים טעונים. מאז ועד היום שירתה ביותר מ-120 משמרות במרחב העירוני הירושלמי, וקיבלה חשיפה יוצאת דופן ברשתות החברתיות ובאמצעי התקשורת. השוטרת אז-אולי הפכה לאחת הדמויות המאתגרות והרעננות הפועלות כיום בזירה הירושלמית והישראלית.

אירועים במסגרת התערוכה: 

 

מופע: מסע בלב י-ם
יום ראשון ה-22.5, 20:00

בכורה של "מסע בלב י-ם", מופע ליצנות בו השוטרת אז-אולי משתפת את חוויותיה ממעל 120 משמרות בעיר ירושלים.
דרך עיניה הליצניות של השוטרת אז-אולי, ליצנית שוטרת שהקימה את משטרת ישר-אל הלב הפועלת ברחובות ירושלים, מתגלה חלק מסיפורה של העיר ואנשיה בשנים האחרונות. מטרת השוטרת אז-אולי היא לחבר ולהתחבר אל הלבבות הפועמים, לשמח ולהתאמן בהקשבה אל הלב תוך כדי הפעולות של החיים גם ודווקא כשהתותחים רועמים.

להזמנת כרטיסים לחצו כאן | אירוע פייסבוק


סדנת אביב
6.5 יום שישי, 10:00, כניסה חופשית

אביב בפתח, הניצנים מתחילים. זמן של לידה לאוויר העולם, דברים שהתפתחו באדמה.
מוזמנים לסדנה של התבוננות, תנועה, משחק והומור. חיבור לאדמה פנימית ולצמיחה של אמונה בתוך המציאות החיצונית.
נא להגיע עם בגדים נוחים לתנועה. אין צורך בניסיון קודם חוץ מכמה שנים של חיים כאן על פני האדמה ולב פועם.

הכניסה חופשית, יש להירשם מראש דרך טופס הרשמה | אירוע פייסבוק