ארועים ותערוכות

משלהי המאה התשע עשרה ועד לראשית שנות האלפיים שימש ביתהנסן כבית חולים מבודד לחולי צרעת. המתחם הסגור בחומות כגן נעול ודייריו המסתוריים החבויים ונוכחים כאחד, היו מושא לסקרנות, לחשש ולדמיון של העוברים והשבים. החומה ההיסטורית המקיפה את הגן מהווה מצע ארכיטקטוני לעבודת אמנות תהליכית של פיסול בטקסטיל העשוי מרשת לכיסוי פיגומי בניין. העבודה כמו מלבישה את חומת האבן בשכבה רכה, זוחלת. פרק אחר פרק היא מופיעה לאורך החומה ונארגת לרקמה המשכית אחת, כעין תכשיט המבקש ללכוד מבט וזיכרון.

נטלי קרטס מאור, אמנית ואדריכלית, מתגוררת בישראל ובספרד. עבודותיה מתחקות אחר עקבות בחומר, הנותן עצמו למניפולציה ושינוי, וחוקרות מצבים פואטיים של כוח ושל זמן. מהלך עבודתה כולל פירוק ופרימה של חומר יומיומי טקטילי והרכבתו מחדש לכדי שריד היסטורי (Relic), המופעל במרחב העירוני תוך משחק של הקשר וקנה מידה. עבודותיה מרחיבות את פעולת הרישום על ידי שימוש בטקסטיל וזליגה של החומר הפיסולי מחלל הסטודיו והגלריה אל המרחב הציבורי.