ארועים ותערוכות
בית הנסן מארח את החנות של קרן שביט לארבעה ימים של מכירת עיצוב ולייף סטייל ישראלי הכולל אופנה, אביזרים ופריטי עיצוב. בתוך המתחם המיוחד תחכה לכן בעלית הגג, חנות קייצית ים – תיכונית, שתכין אתכן בדיוק ובנועם לשלהי עונת החופשות. 
קרן מביאה איתה את קולקציית הקפסולה החדשה המתאימה לאקלים הים תיכוני, קולקצית שמלות קלאסית ואל זמנית.
הקולקציה מאופיינת בשמלות וגלביות שמלוות את הגוף אבל לא נצמדות, עם כיסים מפנקים. בדי הכותנה קלים, רכים, אווריריים ולא שקופים, כל שמלה שוקלת כ-100 גר'. הבדים מודפסים בעבודת יד לאחר שעוצבו מציוריה ודמיונה המפותח של קרן שביט, בפלטת גוונים רחבה.

השנה נוספה לראשונה לקולקציה גם חולצות טישירט לנשים וגברים בהדפסים מקוריים.

עוד מעצבות ישראליות שיקחו חלק באירוע:

אורנה ליפשיץ – מותג התכשיטים ותיקי הקלאצ׳ הייחודיים ORNA – FINE DESIGN, הייחוד של המותג נובע משילוב החומרים הייחודי שמאפיין אותו – בד נאופרן, הבד של חליפות הצלילה לבין מתכת מצופה זהב, כסף או רודיום. כל התכשיטים מעוצבים בסגנון חדשני, נקי וצבעוני.
יעל נעמן – אמנית המציירת בעיקר בעפרונות צבעוניים ציורים ריאליסטים של ציפורים, היא תגיע עם כלי קרמיקה לבנים וחגיגיים המעוטרים בהדפסי ציפורי ארץ ישראל הקסומים שלה.
צופנת Zofnat, מעצבת ישראלית פורצת דרך, שאתן רוצות להכיר.
צופנת עוזרי היא אמנית נייר וטקסטיל המתמחה בפיתוח טכנולוגיות חדשות בשילוב טכניקות מסורתיות.
היא יוצרת תכשיטים ותיקים המתאפיינים בחיבורי צורות וצבעים לא שגרתיים.
התכשיטים נוצרו מחומר מקורי שפיתחה, שילוב בין נייר- שהוא אהבה גדולה של המעצבת לבין פולימרים שונים המקשים את הנייר והופכים אותו ללביש ומפתיע לעין ולמגע.
כל תכשיט מורכב מחלקים רבים העוברים צביעה או הדפסה ידנית ואחר כך נקלעים זה בזה בטכניקה מיוחדת שכולה עבודת יד עדינה.
היא עיצבה את התכשיטים בהשראת יצורים תת ימיים בעלי צורות וצבעים מרהיבים.

ואת קולקציית התיקים בהשראת אריחי אז'ואלוס מפורטוגל אותם פיקסלה המעצבת. זוהי קולקציית תיקים וקלאצ'ים עם צבעוניות מהפנטת, היוצרת נקודת מפגש מרשימה בין פיקסל ארט לעולם עיצוב אירופאי.
תמי אשד Tami Eshed ,בוגרת שנקר לעיצוב תכשיטים, מעצבת והבעלים של T Squared Tami Eshed, מותג של תכשיטים מעוצבים בטכניקות של עבודת יד- צורפות קלאסית. האות T מייצגת את השם שלה Tami והמילה Squared (בריבוע) מייצגת את הקו האסתטי העיצובי שלה.תכשיטים אורבניים גאומטריים, מודרניים, תלת ממדים ואלגנטיים. אלו קווים שמלווים אותה ביצירתה. התכשיטים עשויים כולם בטכניקה של צורפות קלאסית מחומרים כמו כסף, זהב ופליז מושחר, בשילוב חומרים רכים כמו סיליקון וחוטי משי.
בנוסף יחכו לכן אביזרים משלימים לקיץ ולחופשה: סלים, מגבות ים, תיקי קש, סבונים וניחוחות של סטודיו מעפילים, סנדלי saltwater האגדיים יחכו לכן גם בצבעים והעיצובים הקלאסיים והאהובים וגם בדגמים חדשים ומרגשים.
וכמובן גם קבקבי העץ השבדים קלוגס, קלאסיקה אהובה במגוון צבעים ודגמים.