ארועים ותערוכות

סדנה ייחודית עם אמן הקליגרפיה היפני, קזואו אישיאי, במסורת קליגרפיה וציור דיו של המזרח הרחוק.
יצירתו של קוזואו אישיאי מצטיינת בשילוב שבין עבודות קליגרפיה מסורתיות הכתובות בכתב חותם או בכתב הפקידים הסטנדרטי, לבין עבודות עכשוויות המתאפיינות בקו מהיר ומשוחרר.
קזואו אישיאי נולד ביפן ב-1957. בגיל תשע החל לתרגל קליגרפיה בהנחיית דודו, שעסק באמנות זו. לאחר סיום לימודיו באוניברסיטת וואסדה בטוקיו, החל ללמוד קליגרפיה וגילוף חותמות עם המאסטר לי יאנג שנג וציור דיו עם המאסטר יאן סי לונג. את ההתמחות באמנות מסורתית זו, שילב בלימוד אמנויות לחימה, זן ומדיטציה, שהפכו גם הם לחלק בלתי נפרד מאורח חייו. החל משנת 1989 עבודותיו מוצגות במדינות שונות (כגון: מוזיאון אואנו נו מורי, טוקיו, 1990; המוזיאון ההיסטורי הלאומי, בייג'ינג, 1990,1993; האקדמיה לאמנות, וילנה, 2006; מוזיאון הנאן, סין, 2007; מוזיאון להאטי לאמנות, פינלנד, 2010).
בשנת 1997 עזב אישיאי את יפן ובא לחיות בישראל, בקרית טבעון. כאן עבודותיו הוצגו בגלריות ובמוזיאונים ונרכשו על ידי אספנים (בינהם מוזיאון ישראל לאמנות, ירושלים)
לצד פועלו כאמן יוצר, אישיאי מלמד בישראל את מורשתו האמנותית. ב-2006, לאחר שבע שנות הוראה באוניברסיטת חיפה, פתח את "סטודיו שיבוקו", הפועל במספר מקומות בארץ ללימוד הקליגרפיה היפנית והסינית וציור הדיו. כמו כן, אישיאי מוזמן על ידי מוסדות אקדמיים שונים להרצות ולהדגים את עבודתו (האקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל, אוניברסיטת תל אביב, האוניברסיטה העברית)

לפרטים והרשמה צרו קשר בטל' 02-5631137