ארועים ותערוכות
הטנגו הוא שילוב של סגנונות שונים, מוזיקה וריקוד, שנולדו בקהילות המהגרים בפרברי בואנוס איירס. במסגרת התערוכה ״שיעפו כולם!״ יתקיים אירוע ייחודי במינו: Social Tango (טנגו חברתי).
ביום חמישי בערב, ה-14.11, נקיים בעליית הגג בבית הנסן שיעור טנגו פתוח דרך יצירות בעלות תוכן חברתי ומחאתי, נבין ונרקוד עם המורה לטנגו הטובה בישראל, סילביה רכשמיר.
אחרי השיעור תתחיל ב ״מילונגה״ (ריקודים) מסיבה ברוח של טנגו חברתי ומחאתי.
האירוע יתקיים ברוח העכשווית החותרת לשחרר את הריקוד מאלמנטים מגדריים שאיפיינו אותו, תוך שמירה על יופיה של התנועה המשותפת וההקשבה ההדדית. בשיעור הטנגו שיימשך כשעה וחצי נלמד טנגו דרך הנושאים הבאים: דו-שיח עם עצמי ועם הבן-בת הזוג שלי; חלוקת התפקידים: מוביל-מובל, האם יש תפקיד יותר דומיננטי? מי צריך להקשיב למי? האם הטנגו הוא ריקוד סקסיסטי? מישהו השולט? האם יש יחסי כוחות?; ואיך להישאר בציר כדי לזוז חופשיים; המשתתפים.ות יקבלו כלים בשביל לרקוד כמה צעדים ראשונים של טנגו ובכלל לזוז יחד.
לאחר השיעור – מילונגה!
סילביה רכשמיר היא רקדנית, מורה, תקליטנית ומפיקה של טנגו ארגנטינאי.
רכשמיר נולדה בבואנוס איירס, שם למדה אצל המורים המפורסמים ביותר: גרסיאלה גונזאלס, פופי קסטלו, אל טורקו חוזה, אלינה רולדאן, פביאן סלאס וגוסטבו נאווירה. לימדה טנגו בבואנוס איירס, עד שעברה לישראל בשנת 2000, והחלה לפעול נמרצות להכיר לקהל הישראלי את הטנגו הארגנטינאי, ללמד ולהפיץ את ריקוד הטנגו ואת התרבות הארגנטינאית. לאורך 19 שנות עבודה רצופות, יסדה סילביה את "לוֹ דֵה סִילִבִיה" (״אצל סילביה״) – בית ספר לטנגו ארגנטינאי. סילביה הופיעה עם רקדנים שונים ופעילה גם כתקליטנית טנגו מאז שנת 2001, כאשר השיקה את המילונגה הראשונה שלה.

הכניסה חופשית. מספר מוגבל למשתתפים בשיעור, מומלץ להרשם מראש ולשריין מקום לשיעור.הכניסה למילונגה בשעה 21:30 לא דורשת הרשמה.