ארועים ותערוכות

זו שנתו הרביעית של פסטיבל ״אאוטליין״ החוגג את האיור ואת המילה הכתובה. האיור, שמופיע בדרך כלל בספרי ילדים או במגזינים, מקבל כעת את מרכז הבמה. המילים והסיפורים, המופיעים בעיקר בדפוס, עולים מתוך הדפים ומציגים את פניהם ברבים. בשבוע של תערוכות, התרחשויות ואירועי אמנות הפתוחים לקהל הרחב נבחן את היחסים בין הדימוי לבין המילה.

עשרות משתתפים לוקחים חלק בחגיגה זו של השפה הכתובה והחזותית: מאיירים, אנימטורים, משוררים ומספרי סיפורים. במהלך הפסטיבל יוצגו 14 תערוכות שונות ויתקיימו מגוון אירועים בגלריות, במוזיאונים, בחללי תצוגה, במוסדות תרבות ואמנות וברחובות העיר.

 

פסטיבל "אאוטליין" הוא פרויקט של ביתא המחלקה לאמנות חזותית, האגף לתרבות ואמנויות בעיריית ירושלים בשיתוף רשות הצעירים בעיריית ירושלים והקרן לירושלים.

 

שעות פתיחה: א׳ה׳: 10:00-18:00 | שישי:10:00-16:00

דף הפייסבוק של הפסטיבל

 

צוות אאוטליין 2020:

ניהול כללי: אופירה לבנון ביתא המחלקה לאמנות חזותית, עיריית ירושלים

ניהול אמנותי: נועה קלנר

יעוץ אמנותי ועריכת תוכן: יניב טורם

הפקה: אורי ועקנין

תיאום הפקה: גלעד בן שטרית

סושיאל מדיה: נועם קליין ומרים סלע

מיתוג: אהרון פרידמן, סטודיו שיפט

איור למיתוג: ענת פרי טל

בין תוהו לבוהו

במסגרת פסטיבל אאוטליין, תיפתח בבית הנסן התערוכה ״בין תוהו לבוהו״ המציגה שבעה איורים של אמני קולקטיב האנימציה הירושלמי ״תוהו״, המתערבבים זה לתוך זה בחוויה הפורצת את גבולות הנייר. כל איור מאפשר הצצה ייחודית לעולם העומד בזכות עצמו, עשיר בפרטים ומאויר בשפה ייחודית. לצד זאת, כל צופה מוזמן לראות דרך הטלפון האישי, כיצד באמצעות קסם האנימציה הם משתלבים בדרכים פרועות ומפתיעות. האינטראקציה בין האיורים, מבקשת לייצר דיאלוג אינטימי ויצירתי, לפרק את העולמות המוצגים ולבנותם מחדש.

אוצר: סתיו לוי

משתתפים: תמר אודנהיימר, אורי גולדברג, מור גלפרין, ענן גיבסון, שלומי יוסף, ים מטרסו, עידו שפירא, הדס כהן וסתיו לוי

האיוונט של התערוכה