ארועים ותערוכות

סיור עם אוצרות התערוכה ״פרו ג׳רוזלם״
17:30 בבית הנסן
להרשמה לסיור לחצו כאן

 

פסטיבל סרטי העיצוב של מילאנו: The Imagineries of Transformationֿ
הסרט מתעד את הגישה הייחודית של האדריכלים אן לקטון, ז'אן פיליפ וסאל ופרדריק דרואט נגד מדיניות ההריסה והבניה מחדש של מבני הדיור הציבורי אשר יושמה על ידי ממשלת צרפת בשנת 2003. אדריכלים אלה פתחו מחויבות לשינוי , ולא להרס, של המורשת החברתית הקיימת. הסרט סוקר את השינוי שעובר בנין ציבורי תחת ידיהם של האדריכלים, תוך שימת דגש על מקומו של האדם – הדייר ומרחב המחיה שלו.
במאית- קארין דנה, אורך הסרט: 20 דקות
19:00 בקולנוע בית הנסן
להרשמה להקרנת הסרט לחצו כאן

 

שיח רונלד סטורס, משמר או שמרן
במסגרת סדרת מפגשים והרצאות 'חולמי העיר: חזון ותכנון – מאה שנה לשלטון הבריטי בירושלים' תתקיים ההרצאה 'רונלד סטורס, משמר או שמרן'- תפקידו של המושל הבריטי הראשון כמעצב תפיסות השימור והנוף של ירושלים בעת החדשה | מרצה: ד"ר נירית שלו כליפא, יד בן צבי.
לאחר ההרצאה יוצג פרויקט מחקר משותף למרכז לעיצוב אורבני בירושלים, המחלקה לעיצוב אורבני האקדמיה לאמנות ועיצוב, בצלאל ויד הנדיב 'אבן מאסו הבונים: עתיד הבניה באבן בירושלים '| אדר' ייטב בוסירה.
לאחר מכן יציגו המעצבים אליעד מיכלי ואביאור זאדה את תהליך העבודה על הפרויקט 'אבן יסוד' שמוצג במסגרת התערוכה 'פרו ג'רוזלם – 100 שנים של ישמור’.
20:00 בקולנוע בית הנסן
להרשמה לאירוע לחצו כאן

סיור עם אוצרות התערוכה ״פרו ג׳רוזלם״, הקרנות סרטים במסגרת פסטיבל סרטי העיצוב של מילאנו, שיח – רונלד סטורס, משמר או שמרן, הרצאות ועוד.
גללו למטה על מנת לצפות בכל אירועי רביעי, 13.6.18, בשבוע העיצוב.

הרצאה הזהב הכחול: ג׳ינס, אינדיגו, והוט קוטור
עשרות אלפי טון של פיגמנט האינדיגו הכחול מופקים ברחבי העולם מדי שנה, ומספרים לנו על נצחיות ה"זהב הכחול" של עולם האופנה: הג'ינס, שחוגג השנה 145 שנות קאלט, ושעל פי ההערכות נמכרים ממנו 450 מיליון זוגות בשנה. ההרצאה מזמינה למסע בזמן ובתרבות בעקבות הג׳ינס הכחול ומאירה זרקור על צבע האינדיגו. אופנה, קראפט והיסטוריה נשזרים יחד בהרצאה, ומגלים אינסוף רבדים וגוונים של כחול.
מרצה: יערה קידר, אוצרת והיסטוריונית אופנה המתגוררת בניו יורק, ומרצה ב-NYU
משך ההרצאה: כשעה
הקהל מוזמן לסיור בתערוכה "אל עומק התכלת" בשעה 18:00 ללא תשלום נוסף לדמי הכניסה למוזיאון. משתתפי שבוע העיצוב יזכו להנחה בדמי הכניסה למוזיאון
20:00, מוזיאון ארצות המקרא ירושלים
לפרטים נוספים: 02-5611066 שלוחה 3, www.blmj.org

להרשמה להרצאה לחצו כאן