ארועים ותערוכות

'שיחת חתך' היא פלטפורמה למפגש בלתי אמצעי בין סטודנטים ואורחי התוכנית ליוצרים מתחומים שונים מתוך רצון לייצר מרחב משתף השם דגש על תהליכי עבודה לאור האילוצים המקומיים והאופן בו התהוו לאורך השנים.
זו הזדמנות להיפגש עם תחומים מגוונים, להיחשף לדרכים שונות בהן יוצרים מצאו לעצמם פתרונות כדי לעקוף את אתגרי המקום (באשר הוא), לספוג השראה, לקחתת חלק בשיח עיצוב עכשווי ולהרחיב את החשיפה והקשרים המקצועיים.

ההרצאות יתקיימו בימי חמישי בשעה 18:00 באולם הקולנוע בבית הנסן. בחמישי הקרוב נפגש עם יובל סער לשיחה על יזמות יצירתית בארץ.

יובל הוא עיתונאי, מעצב, אוצר, מרצה ויזם. העורך הראשי והמייסד של מגזין פורטפוליו. עומד בראש מכון שנקר לתיעוד וחקר העיצוב בישראל, היזם והאוצר הראשי של שבוע האיור, מרצה בבצלאל בתכנית לתואר שני בעיצוב תעשייתי ובשנקר במחלקה לתקשורת חזותית.

בין השנים 2008-2014 שימש ככתב העיצוב של עיתון הארץ ובעבר ערך את מגזין Designer של הארץ ואת מגזין העיצוב המקוון reDesign. ב-2015 הוציא לאור ביחד עם גיא חג׳ג׳ (״עונג שבת״) את הגיליון הראשון של מגזין המסעות ״אתה נמצא כאן״ לאחר קמפיין גיוס המונים מוצלח באתר הדסטארט. הגיליון השלישי של המגזין יצא לאור בדצמבר 2016.