ארועים ותערוכות

בית הנסן בשיתוף עם משק עפאים ובהובלת קבוצת חברים מתנדבים, יזמים חברתיים – עם וללא מוגבלויות, גאה לארח שוק ירקות ופירות של מיטב התוצרת של חקלאי עוטף ישראל וישובי קו העימות.

 

ביום חמישי, 16.11, יתקיים שוק פתוח בגינה  הפסטורלית של בית הנסן. השוק יציע מגוון רחב של יבול מדרום ומצפון הארץ, תוצרתם של חקלאים שנפגעו באופן ישיר ממתקפות טרור ה-7 באוקטובר והמתיחות הביטחונית שבעקבותיה.

 

השוק מנוהל ביוזמה והובלה של קבוצת חברים מתנדבים, יזמים חברתיים – עם וללא מוגבלויות וללא מטרת רווח ובכך כלל הרווחים יגיעו לידי החקלאים המשתתפים, ביניהם חקלאים מעין הבשור, נתיב העשרה, תלמי יוסף, מבטחים, שדה ניצן, פרי גן , שמעיה ועוד. 

 

בין הדוכנים תוכלו למצוא ירקות ופירות מהשורשים ועד העצים: החל מבטטות, עגבניות על כל מיניהן, מלפפונים וגם בייבי, פלפלים וגם שושקה, כרובים, חצילים, כרישה, תרד, ועד למנגו, פפאיה, פירות הדר ותותים. 

בין 18:00-15:00, עיר מפעל תפעיל סדנת יצירה לכל המשפחה במשחק הפורטרטים של תום פניני- משחק אמנות בו ילדים מתנסים ביצירת פורטרט עצמי דינמי. המשחק מאפשר להם להתנסות בשינוי חלקי הפנים להבעות שונות, תחושות שונות ומשחקי דמיון- הזדמנות להשתעשע ולצלול למרחב יצירתי של צבעים, הבעות ורגשות.

 

בואו לחזק ולתמוך בחקלאות המקומית, לרכוש כחול לבן ולמלא את המקרר והנפש בכל טוב. 

 

המכירה תתבצע דרך פייסבוקס בלבד- לא ניתן לשלם במזומן \ ביט.

הביאו עמכם עגלת קניות ושקיות.