ארועים ותערוכות

סיור עם האמן גיא גולדשטיין

לרגל נעילת התערוכה "בית חכם בגוף טיפש"

16.02.2024 | 11:00 

 

התערוכה "בית חכם בגוף טיפש" נהגתה ונבנתה בשנה האחרונה, במהלך הרוחות שעברו על הארץ והביאו עימן תחושה של אסון מתקרב. היא הוקמה ונפתחה לקהל באוקטובר 2023, וכמו כל דבר, נצבעה גם היא בצבעי התקופה האחרונה.

 

גיא גולדשטיין, אמן חזותי ומוזיקאי, עבודתו משלבת מעברים מדיומליים בין דימוי וטקסט, סאונד ואובייקט; כאמן חזותי שגם כותב ומחבר מוזיקה, מבסס גולדשטיין את עבודתו על הזיקה שבין החזותי והקולי. עבודותיו מאופיינות במתח ווקאלי, התנגשויות בין אובייקטים מכניים, וניסיונות שווא לטפח שיתופי פעולה והרמוניה בין אובייקטים, צלילים ונרטיבים. לרגל נעילת התערוכה, גולדשטיין מזמין את הקהל לעבור סיור מודרך על ידו.

 

הכניסה חופשית ללא צורך בהרשמה מראש

שיח אמן עם דניאל קיצ'לס

במיצב הסאונד "רוחות" בגלריית בית התה

16.02.2024 | 12:00 תה, האזנה ושיח

 

האזנה משותפת בגלריה ושיחה פתוחה עם האמן דניאל קיצ׳לס והאוצר אמיר בולצמן על תהליכי העבודה שהביאו ליצירת העבודה ״רוחות״: מסע מוזיקלי-טקסטואלי המבוסס על ראיון באנגלית שנתן יצחק רבין בשנת 1994.

 

דניאל קיצ׳לס הוא יוצר בין-תחומי המשלב בעבודותיו וידיאו, סאונד, פעולה ומוזיקה. עבודותיו כוללות תהליכים של פירוק וניתוח דימויים, פעולות תלויות מקום והלחנה, ובוחנות יחסים בין סאונד, מקום ופעולה. עבודותיו הוצגו בתערוכות מקומיות ובין-לאומיות ונמצאות באוספים שונים. כמוזיקאי הוציא לאור אלבומי סולו. כמו כן היה שותף בהרכב “יאפים עם ג’יפים” והלחין פסקולים לעבודות במה וקולנוע.

 

הכניסה חופשית וללא צורך בהרשמה מראש