ארועים ותערוכות
תאריך – 5.11
שעה – 21:00
שם אירוע: Sandman Project Feat. Sefi Zisling
חברי Sandman Project יצרו מפגש מוסיקלי חדשני לאחר שנים של שיתופי פעולה רבים ומגוונים. הפרויקט משלב מקצבים וצבעים של ארצות שונות על הגלובוס. ממערב אפריקה דרך אתיופיה אל המזרח התיכון נוצר מסע של מוסיקה אתנית, מודרנית ,ומקורית, המביאה לעולם הרכב גרוב חשמלי "פסיכדלי" המעביר את המאזין חווייה רב תרבותית.
גאים מאוד לארח את ספי ציזלינג Sefi Zisling האיש והחצוצרה. ברבות השנים החצוצרה הציזלינגית הפכה לסימן היכר במחוזות הגרוב המקומי, בין היתר כחלק מההרכבים קותימאן אורקסטרה, האחים רמירז, אלון עדר ולהקה, גילי יאלו, ופאנקשטיין. המוזיקה של ספי נעה בין ג׳אז חופשי, פ‘אנק, היפ-הופ, סולמות אתיופים מסורתיים וביטים מהחלל.
* האירוע מתקיים במסגרת ברוטינה

תאריך – 12.11
שעה – 21:00
שם אירוע: אלהאם الهام Ilham
האנסמבל מורכב ממוסיקאים שמבצעים יחד יצירות מתוך הרפrטואר העשיר של המסורת הערבית הקלאסית. דרכה הם מנסים לבחון את התופעה בה הנגינה ביחד והכבוד למוסיקה, מצליחות לגבור על השונות החברתית וליצור חוויה אחדותית. 'אלהאם' – השראה בערבית, הוא רעיון היסוד עליו הוקם האנסמבל – מונח שקשה לתרגמו לשפות אחרות – חווית ההאזנה והביצוע למוסיקה הערבית.
* האירוע מתקיים במסגרת ברוטינה

תאריך – 19.11
שעה – 21:00
שם אירוע: Kula Baraka
כולה בארקה Kula Baraka – מסע בין תרבויות שמשלב מוזיקה שורשית עתיקה, ג'אז ופיוז'ן, שיוצרים יחד מרקם אקזוטי מרתק ושילובים מוזיקליים מפתיעים. האנסמבל הוא נשי ברובו, וההשפעות המוזיקליות ומקורו ההשראה מגיעים ממחוזות תרבותיים שונים החל מאפריקה, מאגרב, ג׳אז ועד לניגוני אדמורי׳׳ם
על השילובים יוצאי הדופן אחראים הפסנתרנית והמלחינה מיטל ברכה קרני Meytalbracha Karni והמפיק המוזיקלי, נגן כלי ההקשה הבין-לאומי רוני עיברין Rony Iwryn. יחד עם עינת הראל Einat Harel (תופים) וליהי אשל (בס) הם מביאים רוח חדשה שממיסה גבולות וחומות בין אנשים שונים ברחבי העולם.
* האירוע מתקיים במסגרת ברוטינה
תאריך – 26.11
שעה – 21:00
שם אירוע: Radio Luna
רדיו לונה היא הלהקה של הזמרת הירושלמית שלי אלמה והגיטריסט יליד מקסיקו אילן בר לביא. המוזיקה שלהם רובה בספרדית המושפעת מפופ/רוק לטיני,מוזיקת עולם, גרוב מזרח תיכון, מוסיקה מקסיקנית ועוד הרבה, שילוב זה יוצר סאונד יחודי המשלב המון תשוקה, שירה, קצב ושמחה.
* האירוע מתקיים במסגרת ברוטינה

תאריכים – 6, 13, 20, 27 לנובמבר
שעה – 18:00
שם אירוע: פרשת השבוע בקריאה אישית ועכשווית עם הסופר והיוצר יאיר אגמון
פרשת השבוע בקריאה אישית ועכשווית עם הסופר והיוצר יאיר אגמון
ספר בראשית – 12 מפגשים פתוחים לקהל הרחב, ללא תשלום – ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש – https://forms.gle/c7TPz5TN38LUmry39
ימי רביעי | 18:00-19:30 | Happy hour | הדיר – בית המרזח בהנסן
*נא להביא אתכם ספרי תנ"ך או חומש בראשית*
* האירוע מתקיים במסגרת ברוטינה