ארועים ותערוכות

מפגש עם האמן בהשתתפות הקהל, שבמהלכו קטעים מהספרים יתעוררו לחיים ויורכבו ע״י הנוכחים כסיפור חדש, חי וחד-פעמי.

על הספרים:

אלבום ישראלי

"אלבום ישראלי" שהתפרסם בשנת 1988, אזל זה מכבר והפך לפריט אספני מבוקש, נחשב לאבן פינה בהתפתחות הצילום בארץ. הספר רואה אור במהדורה חדשה ומעודכת, והוא מעוצב כ"סטורי-בורד" קולנועי שבו הדימויים הצילומיים מלווים בטקסטים קצרצרים שחוברו ע"י הצלם.

תכני הספר מתייחסים למרכיבי היסוד שבחוויה הישראלית, שלא השתנו בבסיסם גם במרחק של כמעט שלושים שנים מאז הופיע לראשונה. מאפייני הישראליות המוצגים בספר מדגימים שוב ושוב כיצד הפרטי, האישי והקוטלקטיבי מצטלבים בצורה ייחודית בחיים שנוצרו כאן.

הספר הציע לקורא אנטיתזה ל"אלבומי הסוכנות" ול"אלבומי הניצחון" שהיו מאד פופולריים מאז קום המדינה ובהם נחשף מבט מחמיא ומיפה של המציאות. במהדורה החדשה נוספו לצילומים בשחור-לבן שבמהדורה המקורית, שלושה צילומי צבע וארבעה טקסטים חדשים.

בין צמרות לעננים

בין מסלול מרוץ המרתון של ברלין המאוחדת לכפר נידח לחופו של אגם הררי הסמוך לגבול מקדוניה-אלבניה, בין רחובות העיר צ'רנוביץ' שבדרום אוקראינה שידעו משחקי גבולות גורליים, לגטו שליד התחנה המרכזית שבלב העיר העברית הראשונה, בו חי ופועם "מגדל בבל" של מהגרים, פליטים וגולים ללא ארץ – בין כל אלה מרחפת ההתרחשות ש"בין צמרות לעננים".

רצף הטקסט שבספר "נקרע" לשניים על ידי אוסף של 50 צילומים צבעוניים, שצולמו במהלך קיץ 2010 בעיר צ'רנוביץ' אשר בדרום מערב אוקראינה. הספר בוחן אפשרות ליחסי טקסט-תמונה, בו לכל אחד מהמרכיבים יש זכות קיום שווה בערכה. המרכיב המילולי והמרכיב החזותי מתקיימים בספר זה לצד זה, ומאפשרים עם זאת קריאה היוצרת תמונה משלימה.