ארועים ותערוכות
פסטיבל מנופים ה-13, שייפתח ב- 26 באוקטובר, מציג תכנית אמנותית עשירה ומגוונת של שלל אירועי תרבות ייחודיים ומופעים מקוריים וחד פעמיים.
שמחות לארח את פסטיבל מנופים ליום של סדנאות סיורים בתערוכות, מפגשי אמן והופעה ברחבי בית הנסן

16:00 – סיור היסטורי – פתוח לקהל הרחב

מבית מצורעים לבית של יוצרים

סיור מודרך על ההיסטוריה המרתקת של הבית מימיו כבית מחסה פרוטסטנטי לחולי צרעת, עובר בתקופת פעילותו כבית חולים ממשלתי ע”ש הנסן ועד לסגירתו ופתיחתו מחדש כמרכז לעיצוב, מדיה וטכנולוגיה.

הסיור עובר ברחבי המתחם רחב הידיים, כולל הדיר והמכבסה, מגדלי השירותים, מבנה ההוספיס ובית הרופא לשעבר, ומציע הצצה לשגרת יומם של המטופלים והמטפלים שדרו בו.

 

*45-60 דק'. ההשתתפות ללא עלות, בהרשמה מראש

 

17:00 – סדנאות לילדים בחצר בית הנסן

כשהקיר מדבר אלינו

בעקבות התערוכה לדבר אל הקיר בקוביה יש מקום לאמנות 

רוב הקירות לא מדברים הרבה, אבל לפעמים פוגשים קיר שאומר המון ובקול רם. בסדנה נלמד איך לצייר על הקיר. נתחקה אחר ציירי עבר מפורסמים וציורי הקיר הענקיים שציירו בעולם. נלמד איך ניתן לקחת ציור קטן מימדים ולהפוך אותו לציור גדול.

 

מחיר לילד/ה 20 ש"ח. לקניית כרטיס

 

*הסדנה מיועדת לילדים בגילאי 5-10

*מומלץ להגיע בבגדים חמים שניתן ללכלך

 

קסמי מים

סדנת צבעי מים חוויתית לכל המשפחה בהשראת ציוריה של האמנית חניתה אילן. בסדנה נכיר את צבעי המים וניצור באמצעות האיכויות המיוחדות והמרגשות שלהם: התפשטות, שקיפות, זרימה טפטוף ונזילה. נגלה את היופי והסודות שמזמנת תנועת הצבע במים. נשחק עם  חוסר השליטה והמקריות ונפתח את הדמיון והיצירתיות.

 

מחיר לילד/ה 20 ש"ח. לקניית כרטיס

 

*הסדנה מיועדת לילדים בגילאי 5-10

*מומלץ להגיע בבגדים חמים שניתן ללכלך

 

18:00 – סיור בתערוכה יסודות

שרון אתגר, ענת גוטברג

 

מפגש אינטימי עם היוצרות שרון אתגר וענת גוטברג בתערוכה ׳יסודות׳, המפגישה בין שתי עבודות וידאו ומספר קולאז׳ים המתעמתים בחלל עם שאלת הבריאה והיצירה כפי שזו באה לידי ביטוי במיתולוגיה של הדימוי הנע וכן בתפקידו החשוב של הפרגמנט, השבר והחלקי. המפגש בין יצירתן של אתגר וגוטברג הינו תוצר של שיחה מתמשכת שמקורה בדרש קבלי מאת רבי חיים ויטאל (מתלמידיו של האר״י) המתאר את תהליך הבריאה במונחים של נראות וחלל.

 

כ- 45 דק׳.  ההשתתפות ללא עלות, בהרשמה מראש

 

18:00, 19:00 – מרכז לאמנות ומחקר מעמותה – תור לאמן.ית

בואו לפגוש אמניות.ים, להכיר את הסטודיו שלהם.ן מקרוב ואף לקחת חלק בפעולת האמנות עצמה!

אנו שמחות להזמינכם לערב מפגשים אישיים בנושא "צירוף מקרים" עם אמני תכנית השהות ״האקדמיה של העכשווי״ לאמנים/ות ולאוצרים/ות של מרכז לאמנות ומחקר מעמותה- הדס דוכן, דפנה טלמון, אבנר פינצ'ובר וחוֹלֶקֶט ~ אוּרי קָרין.

 

21:00 – רסקו מארחים את אורי בראונר כנרות 

פטיו בית הנסן

להזמנת כרטיסים

 

הטריו הירושלמי רסקו הכירו במערה חשוכה אפופת עשן בירושלים בשלהי 2018 ובילו את שלוש השנים האחרונות בחריכת במות ברחבי הארץ ובהקלטת אלבום הבכורה שלהן. 

גיטרות סרף חשמליות דומיננטיות, גרוב בס תופים שאי אפשר להתעלם ממנו, שירה חלומית וריפים מהמצולות.

אל אווירת השמש והים מצטרף UBK הלא הוא אורי בראונר כנרות. בעל קילומטראז׳ לא פעוט בחברת בום פם, הבלקן ביט בוקס, שנטל, הפקות לקרולינה וכמובן ההרכב אוזו בזוקה. 

מלך הריפים, הגיטריסט והיוצר שגולש בין פסיכדליה למקאמים ומייצר מזרח תיכון חדש מצטרף למופע חד פעמי עם רסקו.

 

עדן עטיה – גיטרות / גאיה ויסמן- בס / איתי חמודי – תופים / אורי בראונר כנרות – גיטרות