ארועים ותערוכות

סיור עם אוצרות התערוכה ״פרו ג׳רוזלם״
17:30 בבית הנסן
להרשמה לסיור לחצו כאן 

סדנת מחדוש
למי מאיתנו אין חפצים ששוכבים שנים במגירה? אז בואו נוציא את המגרה אל האור. בסדנא, אותה מנחים גיל כהן וקולקטיב אניה, נהפוך מגירות ישנות למדפים דקורטיביים שיציגו לראווה את אוסף משחקי הקינדר שלכם, או את הצדפים שמעלים אבק, או כל דבר אחר שתרצו.
17:30 בגינת בית הנסן | להרשמה לסדנה לחצו כאן

סיור עם אוצרי שבוע העיצוב
18:00 במרכזת בזק
להרשמה לסיור לחצו כאן.

פסטיבל סרטי העיצוב מילאנו – Eek Hein Piet
פיט היין אייק הינו אחד מהמעצבי ההולנדים הבולטים בזירה הבינלאומית כיום, שחרט על דגלו את השימוש החוזר בחומרים יומיומיים ובעיצוב בר קיימא. הקולנוען נייק קופן עקב אחר המעצב ההולנדי בין השנים 2009 ל -2016, דרך כל שלבי המפתח בהקמת המותג שלו. מהפיכתו של מפעל קרמי לשעבר באיינדהובן למפקדתו, שחולקה עתה למפעל, לחנות, לגלריה ולמסעדה, ועד לתוכניתו העסקית לאסטרטגיית התגובה שלו למשבר הבינלאומי וראיית העולם העיצובית שלו.
במאי: ניק קופן, אורך הסרט: 55 דקות
19:30 בקולנוע בית הנסן | להרשמה להקרנה לחצו כאן

סיור עם אוצרות התערוכה ״פרו ג׳רוזלם״, סדנת מחדוש, הקרנות סרטים במסגרת פסטיבל סרטי העיצוב מילאנו, מיצג במסגרת עונת צרפת – ישראל – המזבח, סיורים עם אוצרי שבוע העיצוב ועוד.
גללו למטה על מנת להתעדכן בכל האירועים ביום ראשון, 10.6.18, בשבוע העיצוב.

1 TALK SHOW מיצג במסגרת עונת צרפת ישראל המזבח דלפין הוגה והדיי עפאיים

במסגרת שיתוף פעולה עם אירועי פורום העיצוב פריז בהובלת 369 editions כחלק מעונת התרבות צרפת-ישראל, יארח שבוע העיצוב שלושה אירועים פרפורמטיביים אשר נוצרו במיוחד עבור האירוע בעבודה משותפת של שלושה זוגות יוצרים – ישראלי וצרפתי. הזוגות התבקשו ליצור פורמט מקורי המשלב בין הרצאה ומיצג תוך חשיבה משותפת ושילוב היכולות השונות של כל אחד ואחת מהיוצרים, תחת שלושת תתי התמות של שבוע העיצוב – שימור וסביבה, שימור וחברה ושימור ותרבות. שיאו של הדיאלוג אשר נרקם לאורך החודשים שקדמו לשבוע בשלושה אירועים פרפורמטיביים ומערבי קהל – בין הגיאוגרפיה והאקלים הירושלמי למזון, בין משחק כדורגל לסאונד ואנימציה, ובין חקר התנ״ך להקרנה בחלל אימרסיבי. שלוש חוויות ייחודיות אלו ישאלו שאלות שבין פורמט לתוכן ובין שימור לעיצוב.

20:30 בגינת בית הנסן

להרשמה לאירוע לחצו כאן